کد خبر: 313860
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
بازدید 125
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط بهاری کانون کرمان

کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در فصل بهار در کنار کارگاه‌های حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با آغاز سال جدید و بازگشایی مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر استان و پذیرش کودکان و نوجوانان به صورت حضوری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ۱۵ کارگاه برخط را برای علاقه‌مندان به آموزش مجازی راه‌اندازی کرده است.

بنابراین خبر، آفرینش‌های فرهنگی کانون استان کارگاه‌های حال خوش زندگی شامل «پرورش مهارت معنویت» و «برقراری و تثبیت روابط مثبت»، شعر و قصه و خوشنویسی را تشکیل داده است و اعضای فراگیر «کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه» هم می‌توانند در کارگاه مجازی «شعر و قصه» ثبت‌نام و شرکت کنند.

همچنین، کارگاه‌های داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی مقدماتی و نوشتن خلاق برای گروه‌های سنی مختلف از سوی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.

این در حالی است که آفرینش‌های هنری کانون استان کارگاه‌های طراحی، نقاشی، چاپ دستی و نقاشی روی سنگ را برای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می توانند با مراجعه به سایت https://kerman.kpf.ir و انتخاب «مشاهده فعالیت‌های مجازی مرکز» و «دوره‌های تخصصی برخط استان کرمان» جهت ثبت‌نام تا سوم اردیبهشت‌ماه اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =