کد خبر: 313909
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
بازدید 327
حضو پرشور مربیان مراکز کانون سمنان در مدارس

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با حضور در مدارس به اجرای فعالیت پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی پایانی فروردین ۱۴۰۱،  به‌منظور جذب عضو و پایدارسازی آن‌ها در کارگاه‌های تخصصی با حضور در مدارس به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هم‌چنین تبلیغ کارگاه‌های حضوری و مجازی در این مراکز پرداختند.

بر اساس این گزارش، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت میامی، شماره یک کانون شاهرود، بسطام، شماره یک و دو دامغان، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، مجتمع، شماره یک و دو سمنان با حضور در مدارس به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، امانت کتاب و طرح ادبی پرداختند و با ارائه‌ی برگه‌ی تبلیغات کارگاه‌های حضوری و آنلاین(برخط)، از دانش‌آموزان برای شرکت در این فعالیت‌ها دعوت کردند و در روزهای بعد، شاهد حضور والدین برای ثبت نام فرزندان در کارگاه‌های حضوری بودند.

ابرهیم اصغریان مربی کتابخانه سیار روستایی کانون میامی در روستاهای محمدآباد، کلاته‌اسد، قدس و جودانه، حسین‌آباد، استرخو، هونستان و کوهان برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عضو مرکز، فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی کتاب، معرفی شخصیت امام حسن(ع)، آشنایی با قرآن و حدیث، کاردستی و امانت کتاب اجرا کرد.

بهزاد منسوبی مربی کتابخانه سیار روستایی کانون دامغان در مدارس شهید علیزاده روستای برم، خاقانی روستای مایان، حضرت فاطمه(س) روستای جزن، مالک اشتر روستای کلا، فاریابی روستای صیدآباد، شهید دانشفر روستای عبدالله‌آباد و شهید جلالی روستای دیباج به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی کتاب، معرفی شخصیت امام حسن(ع) و امانت کتاب پرداخت.

یوسف پیوندی مربی کتابخانه سیار روستایی کانون سرخه در مدارس ذات‌اله روستای مؤمن‌آباد، سلمان فارسی روستای افتر و قیام روستای لاسجرد، فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی کتاب، معرفی شخصیت امام حسن(ع) و امانت کتاب اجرا کرد.

فعالیت نمایش فیلم به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) از سوی پیوندی برای اعضای نوخوان کارگاه‌های نقاشی و سفالگری در مرکز فرهنگی‌هنری کانون سرخه اجرا شد.

اسماعیل قندالی مربی کتابخانه سیار روستایی کانون گرمسار و آرادان نیز با حضور در مدارس مقداد و امام محمدباقر(ع) روستای جلیل‌آباد، ضمن اجرای فعالیت‌های فرهنگی و امانت کتاب، پاکت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی را به دست اعضای مکاتبه‌ای تحت پوشش این مرکز رساند و از آن‌ها خواست تا نسبت به پاسخگویی و ارسال دوباره نامه‌های خود به مربیان اقدام کنند.

به‌همت مربیان کانون میامی، دو دامغان، مهدی‌شهر، سرخه و گرمسار، فضاسازی پانل‌های مرکز، تغییر کرد و با چیدمان جدید پذیرای مخاطبان کودک و نوجوان و والدین آن‌ها برای ثبت نام کارگاه‌ها شد و اعضا فعالیت حضوری خود را با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری فصل بهار آغاز کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =