تشکیل کمیته نیروی انسانی با هدف تقویت بهره‌وری کارکنان

در نخستین جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری هرمزگان، مدیر کل استان از تشکیل کمیته نیروی انسانی با هدف تقویت بهره‌وری کارکنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نخستین جلسه  شورای اداری کانون هرمزگان در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیر کل استان و کلیه کارکنان  اداره کل  برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل کانون استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در  ایام ماه مبارک رمضان از تلاش های آنان در سال گذشته تقدیر کرد.

 وی با بیان اهمیت تقویت هدف و انگیزه و روحیه بالا همکاران در  سال جدید از آنان خواست برای ارتقا رضایت شخصی و هدف خود تلاش کنند و تا دستیابی به هدف مضایقه نکنند.

پشتکوهی با بیان اینکه همکاران برای کسب اهداف خود در سازمان می‌بایست ثابت قدم و احساس تعلق سازمانی داشته باشند؛ از تشکیل کمیته نیروی انسانی ویژه کارکنان با هدف تقویت بهره‌وری کارکنان طی هفته آتی خبر داد.

 لزوم حضور به موقع همکاران در محل کار، قرارداد بیمه تکمیلی، صندوق وام ضروری از دیگر مباحث اداری بود که در این جلسه مطرح شد.  

همچنین کارشناسان واحدها ضمن ارائه پیشنهادات خود، گزارشی از امور محوله و برنامه‌های در دست اقدام را ارائه کردند و در پایان جلسه در راستای تحقق اهداف سازمانی کانون استان مصوباتی اعلام شد.

 ارزیابی عملکرد کلیه همکاران به شکل دقیق، تدوین تقویم برنامه‌ریزی شده برای برگزاری شوراهای مالی فرهنگی و اداری، برگزاری آموزش‌های لازم برای کارکنان اداری با پیگیری واحد آموزش و پژوهش، نظارت بیشتر بر طرح‌های عمرانی با پیگیری کارشناس این واحد، تشکیل کمیته نیروی انسانی، ارسال بخشنامه حضورو غیاب کارمندان از واحد امور اداری به کلیه واحدها از مصوبات نخستین جلسه شورای اداری کانون هرمزگان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =