کد خبر: 313918
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
بازدید 89

در شب قدر ماه مبارک رمضان برنامه معنوی مهمانی فرشته ها در مرکز شماره ۲ ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، درشب قدر ماه مبارک رمضان برنامه ی معنوی مهمانی فرشته ها ویژه اعضای کودک و نوجوان کانون در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهر ایلام با حضور رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری استان و تعدادی از کارکنان برگزار شد.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مهمانان از اهمیت ماه مبارک رمضان و شب های قدر و جایگاه نماز در لیالی قدر برای مخاطبان سخنانی بیان کرد.
وی گفت:برگزاری مراسم های معنوی و آیینی از وظایف غایی کانون پرورش فکری است و تلاش می کنیم با بهره گیری از زبان هنر ، مفاهیم اسلامی و معنوی را به کودکان و نوجوانان انتقال دهیم و فرهنگ معنویت را بیش از پیش در آنان نهادینه و تقویت کنیم.
وی ضمن تقدیر از تلاش همکاران اداره کل و مربیان مراکز ۲و۳ شهر ایلام در برگزاری و اجرای این مراسم ارزشمند ادامه داد:خوشبختانه همکاران هنرمند و دغدغه مند کانون با شناخت از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کانون و تلفیق برنامه های فرهنگی ادبی و هنری با مفاهیم و مولفه های اسلامی و آیینی نقش مهمی در انتقال این مفاهیم به جوامع هدف ایفا می کنند و این تلاش مستمر حاصل تجارب خوب آنها در مجموعه ی کانون است.
وی تصریح کرد:ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای خودسازی و معرفی برکات معنوی آن به کودکان و نوجوانان با بهره گیری از شیوه های غیر مستقیم است و ان شاالله در ماه های آینده برنامه هایی مذهبی و آیینی توسط این اداره کل در سطح استان برگزار خواهد شد.

این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام و با حضور اعضای پسر در مرکز شماره 2 شهر ایلام برگزار شد.
سخنرانی حاج آقا محسنی از روحانیون جهادی اعزامی به استان، برپایی نماز جماعت و ضیافت افطار از جمله برنامه های اجرا شده در "مهمانی فرشته ها" بود. 
در این برنامه از تمام اعضا با هدایای فرهنگی  و کتاب تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =