کد خبر: 313958
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
بازدید 101
مربیان کانون استان اردبیل در مسابقه «حال خوش خواندن» خوش درخشیدند

مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان اردبیل در مسابقه کتاب‌خوانی «حال خوش خواندن» که به میزبانی کانون استان زنجان به اجرا درآمد، برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان اردبیل در بخش پادکست مسابقه «حال خوش خواندن» که به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد، خوش درخشیدند.

بر اساس این خبر، مربیان کانون استان اردبیل با ارسال چهار اثر در این فراخوان شرکت کرده بودند که مهدی جاوید، مربی‌مسوول مرکز شماره سه کانون اردبیل با اثر «تانک آرزوها» و زهرا حاجی‌باقری از مرکز رضی با اثر «قیچی که دنبال کار می‌گشت» برای استان افتخارآفرینی کردند.

در این فراخوان آثار در قالب فیلم‌های ۹۰ ثانیه‌ای، پادکست، عکس و عروسک شخصیت‌های کتاب توسط علاقه‌مندان تولید شد و درمجموع بیش از ۴۰۰ اثر از سه استان مشارکت‌کننده به دبیرخانه رسید که پس از انجام داوری آثار، ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این چهار بخش، به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

گفتنی‌است، فراخوان مسابقه حال خوش خواندن به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و با مشارکت استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی برای گروه سنی کودک، نوجوان و مربیان با محوریت کتاب‌خوانی در پاییز سال ۱۴۰۰ منتشر و با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به خط پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =