بازگشایی موزه‌ی کودک ارومیه همزمان با حضوری شدن فعالیت‌های کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از بازگشایی موزه کودک ارومیه همزمان با حضوری شدن فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌ و هنری کانون در سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ شیوه‌نامه از سرگیری فعالیت‌های حضوری مراکز از سوی ستاد مرکزی کانون کشور، بازدید از موزه‌ی کودک ارومیه نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار ستاد کانون استان قرار گرفت.

وی افزود: این موزه شامل بخش‌های متعددی همچون، غرفه‌های قبل از حیات، پیدایش حیات، ماقبل تاریخ، غارنشینی، تاریخ پیدایش خط، تاریخ آموزش، غرفه‌ی عروسک‌های بومی و منطقه‌ای استان، کارگاه قصه‌گویی و ... همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ پذیرای کودکان و نوجوانان و همچنین عموم علاقه‌مندان است. 

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: تقویت حس پرسشگری و آشنایی کودکان و نوجوانان با روش تحقیق میدانی در حوزه تاریخ، نجوم، تاریخچه پیدایش هنر و ...  تنها بخشی از فواید موزه‌ی کودک ارومیه است که برای کودکان و نوجوانان طراحی و راه‌اندازی شده است.

موزه کودک ارومیه در اردیبهشت ۱۳۹۸ با حضور مسئولان کشوری و استانی در فضایی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع، در محوطه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گشایش یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =