افزایش ارائه خدمات کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  به کودکان و نوجوانان  در سال جدید

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی در سال جدید برای کودکان و نوجوانان افزایش خواهد یافته است.

کبری اخلاقی‌نیا در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از زحمات و تلاش‌های همه کارشناسان در برنامه‌ریزی برنامه‌های کیفی و اثربخش قدردانی و گفت: با برنامه‌ریزی هدف‌مند، دقیق و مدون در زمینه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی، خدمت‌رسانی کیفی و کمی به کودکان و نوجوانان در این استان توسعه می‌یابد.

وی اظهار داشت:با فروکش کردن ویروس کرونا شاهد حضور دوباره کودکان و نوجوانان در مراکز خواهیم بود و امیدواریم امسال شاهد حضور خوب کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان باشیم .

این مقام مسئول ادامه داد: بر همین اساس، مسوولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری استان با برنامه ریزی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای برنامه های حضوری اعضای کودک ونوجوان تلاش کنند تا حضور کودکان و نوجوانان در برنامه های تابستانی مراکز کانون همراه با شور و نشاط باشد.

اخلاقی‌نیا به تاثیرگذاری اجرای فرایندی برنامه‌های سال جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور اولیا اعضا اشاره و تصریح کرد: با همکاری تمامی همکاران کانون در سال جدید به سمت اهداف مورد نظر و از پیش تعیین شده حرکت خواهیم کرد و در این مسیر با برنامه ریزی های صورت گرفته در واحد ها و بخش های مربوطه هر چه بیشتر و موفق تر به پیش خواهیم رفت.

تجهیز خودروهای کتابخانه سیار روستایی استان و همچنین حضور مربیان کانون پرورش فکری در مدارس جهت جذب عضو و معرفی فعالیت‌های کانون  از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =