دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با فرماندار ایلام

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان امروز با عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، رستگار با اشاره به نقش و جایگاه کانون در جامعه گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با برخورداری از نیروهایی با سابقه و متخصص در حوزه های فرهنگ و ادب و هنر در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوامع هدف اقدامات موثری انجام داده است.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز و بروز رسانی مرکز نجوم در مجموعه پارک جنگلی چغاسبز افزود: این مکان به عنوان یک مرکز تخصصی در حوزه ی نجوم در استان می تواند خدمات مهم و موثر و قابل قبولی برای مخاطبان و جامعه ی هدف خصوصا دانش آموزان و علاقه مندان به نجوم ارائه دهد اما برای تجهیز آن به حمایت و تخصیص اعتبار نیاز است.

رستگار مدیرکل کانون استان با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون استان و اشاره به برنامه های پیش رو، خواستار همکاری بیشتر و مساعدت مطلوب تر مجموعه ی فرمانداری در ارائه تخصیص اعتبارات به اداره کل کانون شد.

در ادامه عبدالصاحب نادری فرماندار ایلام ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و اشاره به اهمیت و رسالت ویژه کانون پرورش فکری استان و شناساندن بیشتر آن به مخاطبان، به تقویت بعد محتوایی در فعالیت های کانون اشاره کرد

و افزود: با توجه به آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا لازم است کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به برنامه ریزی و اجرای برنامه های شاداب و با نشاط برای کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی اقدام کند.

فرماندار ایلام ضمن قبول دعوت مدیرکل کانون استان جهت بازدید از برنامه ها و اقدامات کانون، درخصوص اجرای برنامه ها و حمایت های مجموعه فرمانداری از کانون قول مساعدت و همکاری داد.

در این دیدار کارشناسان اداره کل و فرمانداری نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =