نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان پنجم تا دهم اردیبهشت‌ با مشارکت کانون استان اصفهان در حال برگزاری است

ویژه برنامه‌های سفره‌خوانی و نقاره‌زنی، قصه گویی ، سرود های رضوی و غرفه های خلاقانه ویژه کودکان و نوجوانان با حال و هوای حرم مطهر امام رضا (ع) در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان زینت بخش این نمایشگاه است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت طی روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در حال برگزاری است و دستگاه‌های اجرایی بسیاری، شرایطی را فراهم می‌کنند تا مردم اصفهان در بهترین ماه خدا، بیشترین میزان بهره‌مندی را از ویژه‌برنامه‌های قرآنی و مذهبی ماه مبارک رمضان دریافت کنند.

از برنامه‌های ویژه‌ای که برای هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پیش‌بینی شده، اجرای برنامه‌های سفره‌خوانی و نقاره‌زنی است که از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان اجرا می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کانون پرورش فکری استان اصفهان علاوه بر فضا سازی کنار صحنه اصلی اجرای برنامه ها با نصب دکور ضریح مقدس حضرت رضا ( ع ) و اجرای هر شب قصه گویی و سرودهای رضوی در جایگاه اصلی برای مخاطبان ، غرفه ای زیبا و خلاقانه برای حضور پرشور کودکان و ونوجوانان طراحی کرده است  .

 برنامه هایی از قبیل ، اجرای سرود ، قصه گویی قرآنی ، اجرای تاتر کاغذی با مشارکت مخاطب ، مسابقه ، بازی و سرگرمی ، کاردستی و نقاشی با محتوای قرآنی ، دینی و مذهبی و معرفی کانون در قالب پخش کلیپ ، تیزر و بروشور از جمله فعالیت های خوب غرفه کانون می باشد .

علاقمندان به بازدید از هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای پنجم تا دهم اردیبهشت‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت نرسیده به شهربازی رویاها مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =