جلسه اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون سمنان برگزار شد

نخستین جلسه‌ی حضوری اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری نخستین جلسه‌ی حضوری و چهارمین جلسه‌ی اعضای نهاد اقدام‌پژوهی استان در سال ۱۴۰۱، خبر داد و گفت: با گذشت دو سال از همه‌گیری بیماری کرونا، این جلسه با دعوت از اعضای نهاد و فاطمه حافظی و فرزانه‌سادات طاهری مربیان اقدام‌پژوه مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان، پیش از ظهر یک‌شنبه چهارم اردی‌بهشت سال جاری در سالن کوثر برگزار شد.

دبیر نهاد اقدام‌پژوهی کانون سمنان اظهار داشت: اعضای جدید نهاد در این جلسه ضمن بیان دیدگاه‌های خود درخصوص هماهنگی و چگونگی ارائه‌ی نظرها و پیشنهادهای مربیان به‌صورت حضوری و مجازی تصمیم‌سازی کردند.

وی در ادامه افزود: حافظی در بخش بررسی پروپوزال با اشاره به دغدغه‌ی کنونی مربیان مبنی بر حضور کم‌رنگ اعضای کودک و نوجوان در فعالیت‌ها و کارگاه‌های تخصصی و عمومی با توجه به بازگشایی مراکز و پذیرش حضوری‌ اعضا به بیان مسأله و دلایل اهمیت این موضوع پرداخت و اعضای نهاد نیز پیرامون عنوان اثر پژوهشی و چرایی و چگونگی بیان مسأله، هدف اصلی، اهداف فرعی، نمی‌دانم‌ها و سؤال‌های مناسب پژوهش، پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

دامغانیان در پایان تصریح کرد: مقرر شد مربیان مجتمع، فعالیت پژوهشی خود را شروع کرده و پس از جمع‌آوری شواهد یک و تحلیل آن، در جلسه‌ی بعدی نهاد به ارائه‌ی اثر خود بپردازند.

گفتنی است، سعید صادقی مشاور مدیرکل، فروهر معدنی معاون فرهنگی، سکینه پارسا کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی، شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش، نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی، الهه حسنی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون ایوان‌کی و محبوبه صرفی مربی فرهنگی مرکز شماره یک کانون دامغان به‌عنوان اعضای نهاد اقدام‌پژوهی استان سمنان در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =