مشارکت در طرح‌های فرهنگی از اولویت‌های کانون آذربایجان‌غربی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در دیدار معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه مشارکت در طرح‌های توسعه‌ی فرهنگی را ظرفیت مناسبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در بخش کودک و نوجوان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با تأکید بر نقش مؤثر کانون در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، آموزش غیر مستقیم را شاخصه‌ی بارز کانون در انتقال مهارت‌ها، مفاهیم و آموزه‌ها به مخاطبان خود عنوان کرد و افزود: رسالت کانون کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در پنج فعالیت اصلی کتاب محور شامل فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی است.

مدیرکل کانون استان با اشاره به تعامل نزدیک کانون استان با نهادهای فرهنگی، تأثیر انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی با زبان هنر را در فرآیند علاقه‌مندسازی، مهارت‌افزایی و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار چشمگیر ذکر کرد.

رسول رضایی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت فرهنگسراهای تخصصی رسانه، قرآن و عترت و هنر در سطح شهر ارومیه، راه‌اندازی فرهنگسرای تخصصی کودک را از برنامه‌های پیش‌روی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه عنوان کرد.

رضایی، بهره‌مندی از توانمندی وتخصص مربیان کانون را لازمه‌ی تحقق افق فرهنگی پیش‌روی سازمان در حوزه‌ی کودک و نوجوان ذکر کرد و گفت: آماده‌ی هرگونه هم‌افزایی جهت تعامل با کانون در پیشبرد رسالت خطیر فرهنگی به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =