کد خبر: 314005
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
آغاز فعالیت کارگاه‌های برخط فصل بهار ۱۴۰۱ کانون خوزستان

کارگاه‌های مجازی بهار ۱۴۰۱، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از ۵ اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، فعالیت کارگاه‌های برخط فصل بهار کانون خوزستان از ۵ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا تاریخ ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

 کارگاه‌ها برگزار شده در فصل بهار، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا است.

همچنین هم‌زمان با برگزاری کلاس های برخط، کارگاه‌های حضوری مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان از ۱۵ اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز می کندو علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های حضوری می‌توانند تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه جهت ثبت‌نام به مراکز کانون سرتاسر استان مراجعه نموده و از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی حضوری بهره‌مند شوند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان دارای ۵۴ مرکز ثابت در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندرامام خمینی(ره)، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، کارون، هویزه، شادگان و هفتکل است که با برگزاری کلاس‌های حضوری فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی به استقبال کودکان و نوجوانان پنج تا ۱۷ سال می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =