اجرای ویژه برنامه‌ی "بهشتیان کوچک" در کتابخانه‌ی شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون همدان هم‌زمان با گرامی‌داشت شب های قدر اقدام به اجرای ویژه برنامه " بهشتیان کوچک" کرد. ‏

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان با اجرای ویژه‌ برنامه "بهشتیان کوچک" میزبان بیش از ۳۰ نفر از اعضای نوجوان و روزه‌دار بود.
مربیان فرهنگی این کتابخانه با برگزاری غرفه‌های  فرهنگی و هنری متناسب با ایام پر فیض ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف کردند.
 معرفی شخصیت و وقایع لیالی قدر و شعرخوانی از جمله فعالیت‌هایی بود که توسط فریبا عزتی‌حق مربی فرهنگی این کتابخانه اجرا شد.
 ‏پخش کلیپ زیبای۳۱۳ نفری "سلام فرمانده" و هم‌خوانی آن توسط اعضاء شور و هیجان خاصی را به مراسم بخشید. 
 ‏ثمین بخشی عضو نوجوان نیز با اجرای زیبای خود داستانی را برای حاضران قصه‌گویی کرد. 
 ‏در ادامه فاطمه مسعودیان دیگر مربی فرهنگی این کتابخانه فعالیت زیبای خوشنویسی، کلاژ را  اجرا کرد که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.
 بازی طناب‌کشی و ساخت مجسمه های گلی و سفالگری هم از جمله برنامه‌هایی بود که توسط صادق فرهادیان مربی کتابخانه سیار روستایی و افسانه محمدی مربی هنری اجرا شد.
 ‏
 ‏در پایان برنامه‌های فرهنگی و هنری اعضا با گردآمدن در محفلی صمیمانه دعای پرفیض فرج و دعاهای مخصوص ماه مبارک رمضان را قرائت کردند.
  در پایان مریم شریف‌زاده مربی مسئول کتابخانه به همراه مربیان مرکز با تحویل بسته‌ی نذری مخصوص سفره افطار میهمانان  روزه‌دار را بدرقه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =