کد خبر: 314047
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کو کو در سرزمین سلامت دوباره به روی صحنه می رود

نمایش شاد و موزیکال " کوکو در سرزمین سلامت" با موضوع سلامت روان و هدف نشاط اجتماعی، دوباره به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی نمایش کوکو در سرزمین سلامت تولید واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی به کارگردانی پریا ضیایی با موضوع سلامت روان و هدف نشاط اجتماعی، برای کودکان و نوجوانان و خانواده ها از  ۱۴ لغایت۲۳اردیبهشت  در دو سانس: صبح ساعت  ۱۰ و  شب ساعت۲۰  در سالن گلشن، پلاتو شمس به روی صحنه می رود.

این تئاتر شاد کودکانه ماجرای ویروسی به نام کوکو است که در سرزمین سلامت فرود آمده و تلاش دارد تا همه افراد را به نوعی بیماری مبتلا نماید.

هدف از تولید این تئاترعلاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در شرایط کرونا بین کودکان و نوجوانان، آغازی است بر انجام فعالیتهای حرفه ای تئاتر کودک و نوجوان در استان تا از توانمندی های بومی استان در راستای تولید آثار فاخر نمایشی گامی برداشته شود.

عوامل تولید این تئاتر، هنرمندان کودک و بزرگسالان استان خراسان شمالی هستند که در طی چند ماه گذشته، با تلاش و تمرین های صورت گرفته و همت مرکز آفرینش های هنری کانون استان این نمایش را به صحنه آورده اند.

این نمایش ضمن بازبینی های انجام شده توسط مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری در تهران و اداره کل ارشاد استان، مجوز های لازم را اخذ نموده است.

 تلفن هماهنگی جهت تماشای نمایش ۰۹۱۵۷۹۶۰۳۴۹ و   ۰۹۱۵۸۸۷۹۹۵۷  می باشد.

همچنین جهت لینک خرید بلیط اینترنتی می توان به آدرس https://golshanonline.ir/e?m=۲۳۸۰۰۰۳ مراجعه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =