کد خبر: 314059
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
بازدید 258
آمادگی کانون لرستان برای روز قدس

برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به مناسبت روز جهانی قدس تشریح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان باروزجهانی قدس درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، اداره کل و مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان ونوجوانان اجرا می کند.
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان دراین خصوص گفت: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و همکاران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی، همگام وهم صدا در سراسر استان و کشور در روزجمعه 9 اردیبهشت ماه در راهپیمایی حضورخواهند داشت.
مدیرکل کانون لرستان عنوان داشت: فراخوان استانی آثار هنری و ادبی با عنوان:«فلسطین تنها نیست» پخش شده است که دراین فراخوان کودکان ونوجوانان: 7 تا 17 ساله آثار خود را در قالب های هنری(نقاشی، تصویرسازی، عکاسی و خوشنویسی و ادبی شامل شعر داستان و دلنوشته شرکت می کنند.
همچنین: در مسیر راهپیمایی روز قدس در خرم آباد، نمایشگاه آثار نقاشی اعضای مراکز از سراسر استان برپا می شود و آدمک امریکای جنایتکار و حامی اسراییل غاصب که از سوی مربیان کانون ساخته شده است به آتش کشیده خواهد شد.
وی اضافه کرد: اعضای نوجوان مراکز خرم آباد نیز در کنار نمایشگاه حضور دارند و همکاران ستادی نیز همگام با سایر مردم ولایتمدار در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
وی در پایان گفت: در همه شهرستان ها، مربیان کانون برنامه های مختلفی از جمله ایستگاه ونمایشگاه نقاشی را برپا می کنند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =