کد خبر: 314081
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
بازدید 333
انتصاب بازرس موضوع تبصره ۱ ماده ۹۱ اداره کل کانون استان ایلام

به پیشنهاد فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان و موافقت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، طی حکمی از سوی دکتر علی اکبرزاده مدیرعامل کانون کشور، مرتضی حاتمی، کارشناس آموزش و پژوهش، با حفظ سمت به عنوان بازرس موضوع تبصره ۱ ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در اداره کل کانون پرورش فکری استان به مدت ۳ سال منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، به پیشنهاد فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان و موافقت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، طی حکمی از سوی دکتر علی اکبرزاده مدیرعامل محترم کانون کشور،  مرتضی حاتمی، کارشناس آموزش و پژوهش، با حفظ سمت به عنوان بازرس موضوع تبصره ۱ ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در اداره کل کانون پرورش فکری استان به مدت ۳ سال منصوب شد.

مدیرعامل کانون در این ابلاغ از بازرس انتظار داشته تا با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات موضوع این ماده(رشوه خواری و سوء استفاده از مقام اداری) بازرسی های لازم به عمل آورده و ضمن رعایت بی طرفی و امانتداری گزارش های متقن خود را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد(۹۱و ۹۲) قانون تهیه و ارائه نماید.

رستگار مدیرکل کانون استان در سخنانی کوتاه به تشریح جایگاه و اهمیت بازرسی ماده ۹۱ پرداخت و سپس ابلاغ را به نامبرده تحویل داد.
موضوع ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری رشوه خواری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام اداری است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =