کد خبر: 314082
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
بازدید 111
کانون لرستان درگرامی داشت روز جهانی قدس

همزمان با روز جهانی قدس، از سوی اداره کل و مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان ونوجوانان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با روزجهانی قدس درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، برنامه های متنوعی از سوی اداره کل و مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان لرستان برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان ونوجوانان اجرا شد.
محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان دراین خصوص گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: روز قدس؛ روز فریاد و مقاومت امت اسلامی برسر امریکا و صهیونیسم در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است به همین منظور کارکنان ستادی و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون همگام و هم صدا با سایر مردم ولایتمدار در راهپیمایی شرکت کردند و خشم نفرت خود را از رژیم اشغال گر اسراییل اعلام داشتند.
محمدی افزود: به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین وکودکان و نوجوانان این سرزمین و آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری سراسر استان ضمن حضور در راهپیمایی، نمایشگاه و ایستگاه های نقاشی و... برپا کردند.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان عنوان داشت: در خرم آباد نمایشگاه نقاشی شامل آثار برتر اعضای مراکز برپا شد.
وی اضافه کرد: دراین نمایشگاه که در مسیر راهپیمایی روز قدس در خرم آباد برپا شد، آثار نقاشی اعضای مراکز از سراسر استان به نمایش در آمد و آدمک امریکای جنایتکار و حامی اسراییل غاصب که از سوی مربیان کانون ساخته شده بود به آتش کشیده شد.
محدی بیان داشت: فراخوان استانی آثار هنری و ادبی با عنوان: «فلسطین تنها نیست» در بین اعضا و دانش آموزان توزیع شده است که در این فراخوان کودکان و نوجوانان: 7 تا 17 ساله آثار خود را در قالب های هنری (نقاشی، تصویرسازی، عکاسی و خوشنویسی) و ادبی، شامل (شعر داستان و دلنوشته )  تا پایان اردیبهشت به مراکز کانون پرورش فکری تحویل می دهند.
وی در پایان گفت: در همه شهرستان ها، مربیان کانون برنامه های مختلفی از جمله ایستگاه و نمایشگاه نقاشی برپا کردند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =