حضور حماسه‌آفرین کانونی‌های سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس

کارکنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز قدس و برپایی ایستگاه نقاشی، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مدیرکل، کارکنان ستادی، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه نقاشی و شرکت پرشور در نماز جمعه، ضمن اعلام حمایت خود از کودکان مظلوم غزه و فلسطین، این‌روز را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان در آستانه‌ی روز قدس با انتشار پیامی، این‌روز را نمادی از وحدت امت اسلامی در رؤیارویی با جنایات صهیونیسم جهانی دانست و از تمامی کارکنان و مربیان خواست تا با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت همه‌جانبه از مسلمانان فلسطین را اعلام دارند.

خدابخشی اظهار داشت: این روز یادگار، ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و نشان‌گر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی‌دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است و هر فرد صاحب تفکر و اندیشه به‌ویژه مسلمانان که پیرو آیین صلح و دوستی هستند می‌بایست برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش در عرصه گیتی تلاش کند.

وی در پایان ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در شب‌های پر خیر و برکت قدر، تصریح کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام، حکومت اسلامی و روز رسول اکرم(ص) است و امید که امسال نیز کارکنان و مربیان شریف و متعهد کانون پرورش فکری استان سمنان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی‌دفاع فلسطین شده و با اقتدار خود ثابت کنند که سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

به‌همت ثمانه رحیمی و ابراهیم اصغریان به‌ترتیب مسئول مرکز فرهنگی‌هنری و مربی کتابخانه سیار روستایی کانون میامی، ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، برگزار و علاوه بر مخاطبان کودک و نوجوان با استقبال والدین و مسئولان شهرستان روبه‌رو شد.

رحیمی اظهار داشت: از سوی قاسم مقنی همکار کانون میامی نیز مسابقه دارت ویژه اعضا و شرکت‌کنندگان در مسیر راهپیمایی برگزار شد و پس از آن اعضای کودک و نوجوان به‌همراه مربیان خود در محل مصلی به اقامه‌ی نماز پرفیض جمعه پرداختند.

نادر کامجو مربی کتابخانه سیار شهری کانون سمنان، بهزاد منسوبی، یوسف پیوندی و اسماعیل قندالی به‌ترتیب مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی دامغان، سرخه و گرمسار نیز با حضور در راهپیمایی و استقرار خودروی سیار و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور، حمایت خود را از کودکان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

محبوبه حیدریان و مهدی هدایت‌فر به‌ترتیب مسئول مراکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر و گرمسار از حضور پرشور اعضا هم‌پای مسئولان در راهپیمایی روز جهانی قدس و شرکت در نماز جمعه خبر دادند.

گفتنی است؛ مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفتم و هشتم اردی‌بهشت ۱۴۰۱ نیز با اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی سرزمین، روخوانی کتاب «اینجا سرزمین من است»، معرفی کتاب «دیروز فلسطین، حالا ایران» و...، آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان خود با سرزمین فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه و علت نامگذاری روز قدس، آن‌ها را به شرکت در این حماسه تشویق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =