کد خبر: 314099
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
کانون پرورش فکری هرمزگان در حوزه عفاف و حجاب برتر شناخته شد

در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندان استان هرمزگان، کانون پرورش فکری هرمزگان در جمع دستگاه‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ مراسمی به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور سردار محمد حسین سپهر و جمعی از مسئولان استانی جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندان هرمزگان تشکیل شد. 

در ابتدای این جلسه دستگاه‌های مختلف اجرایی به ارائه گزارش عملکرد در زمینه عفاف و حجاب و امور انجام شده فرهنگی پرداختند. 

احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز با بیان اینکه بازرسی از دستگاه‌ها و ادارات دولتی به منظور پایش اهتمام ادارت به امر حجاب و عفاف از سالیان گذشته در دستور کار قرار گرفته گفت: در استان ۹ تیم بازرسی برای این امر تشکیل شده که با بررسی دقیق، دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه عفاف و حجاب انتخاب شدند. 

سردار محمد حسین سپهر نیز در این جلسه اظهار داشت: مسئله عفاف و حجاب تنها یک مسئله فرهنگی نیست بلکه باید به این موضوع به عنوان یک مسئله چند وجهی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نگاه کرد. 

سردار سپهر گفت: در دولت اسلامی باید بر ترویج فرهنگ حجاب در نهادهای مختلف و جامعه کار شود و با اقناع سازی بتوان مانع از ترویج بی حجابی در کشور شد. 

گفتنی است در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ عملکرد مناسبی در حوزه عفاف و حجاب داشته‌اند، تجلیل شد. 

برهمین مبنا از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در حوزه عفاف و حجاب تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =