کد خبر: 314157
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
بازدید 558
بزرگداشت روز معلم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صالح‌آباد

کانون پرورش فکری شهر صالح آباد در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، تنی چند از معلمان این شهر را مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با فرارسیدن هفته معلم، مربیان مرکز فرهنگی هنری شهر صالح آباد با برگزاری مراسمی از معلمان و اولیاء مدارسی که بیشترین همکاری را با کانون پرورش فکری این شهر داشتند تقدیر به عمل آورد.
در ابتدای این مراسم، خدیجه‌ عین‌الله زاده مربی مسئول کانون، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، از معلمان به عنوان مشعل‌های هدایت کودکان و نوجوانان نام برد و شغل معلمی را بنا به فرموده‌ی امام راحل (ره) شغل انبیاء برشمرد.
وی از اعضای کانون خواست در همه‌حال قدردان زحمات و فداکاری‌های معلمان خود باشند.
در ادامه، مربیان به همراه اعضا علاوه بر تهیه و ساخت کارت‌پستال‌های زیبا ومتنوع اقدام به نگارش جملاتی در وصف معلم و قدردانی از آنها بر روی کارت پستال ها کردند.
تزئین تخته‌سیاه نمادین و نگارش پیام تبریک روز معلم بر روی آن از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط مهتاب صفری مربی فرهنگی مرکز به همراه اعضای نونگاه تهیه شد.
سپس حاضران به تماشای فیلم‌ آخرین آبادی نشستند.
در پایان مربی مسئول فرهنگی کانون به نمایندگی از طرف کلیه‌ی مدیرانی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صالح آباد همکاری داشتند از زهره زائری امید مدیر آموزشگاه شهید احمد آقامحمدی و آرزو کیانی مدیر آموزشگاه شهید مدرس تجلیل کرد.
هم‌چنین هر یک از اعضا کارت‌پستال‌های تهیه شده را به معلم خود اهداء کردند.
گفتنی است علاوه بر برگزاری این مراسم، زندگی‌نامه‌ی شهید مطهری در قالب اینفوگرافی تهیه و در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =