کد خبر: 314188
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
بازدید 167
پرواز بابادکهای کودکان و نوجوانان دیلمی بر فراز خلیج فارس

به همت کانون پرورش فکری مرکز دیلم،جشن پرواز بادبادک‌ها بر فراز خلیج فارس در ساحل شهرستان دیلم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جشن پرواز بادبادک‌ها بر فراز خلیج فارس در ساحل شهرستان دیلم برگزار شد. شنبه دهم اردی بهشت ماه  همزمان با روز ملی خلیج فارس با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده های دیلمی ، جشن پرواز بادبادک ها  در ساحل خلیج فارس برگزار شد.

قمرغلامیان،مسئول کانون پرورش فکری مرکز دیلم، هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان بیان کرد و افزود شادی حق طبیعی همه بچه هاست و خانواده ها نباید رعایت این حق را نادیده بگیرند.

وی خلیج فارس و سواحل زیبای آن را که نعمتی خدادادی به مردمان ایران است مکانی مناسب برای برگزاری برنامه ها دانست و اضافه کرد ،اگر از امروز به کودکانمان بیاموزیم که فضاهای عمومی شهر متعلق به همه آن هاست و باید نسبت به حفظ زیبایی آن تلاش کنند ،در آینده همین کودکان و نوجوانان ،بزرگسالانی مسئولیت پذیر می شوند که در حفظ و نگهداری محیط زیست و فضای اطرافشان کوشا خواهند بود.

غلامیان در بخشی دیگر از سخنانش وعده داد که کانون پرورش فکری مرکز دیلم پس از بهبود شرایط شیوع بیماری کرونا در اولین گام های فعالیت های حضوری بعد از دو سال محدودیت در نظر دارد که برنامه های متنوعی از این دست در مناسبت های پیش رو برای کودکان و نوجوانان این شهر برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =