گرامیداشت روز جهانی قدس

کارکنان، کارشناسان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری هرمزگان در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس این روز را گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه‌هایی با محوریت قدس از سوی مراکز فرهنگی هنری هرمزگان برگزار شد.

کودکان و نوجوانان بندرعباسی ضمن شرکت در راهپیمایی با به راه انداختن پویش فلسطین قلب جهان اسلام با طراحی پوستر و ساخت محتوای تصویری از این کودکان مظلوم حمایت کردند.

گزارش‌های رسیده از کانون جاسک حاکی از آن است که به همت کانون پرورش فکری و باهمکاری آموزش و پرورش و کانون بسیج هنرمندان ایستگاه نقاشی برپا شد.

در این برنامه فرهنگی هنری بیش از ۲۰۰ کودک و نوجوان جاسکی مشارکت کردند.

مخاطبان با موضوع آزادی قدس شریف، مردم وکودکان ستمدیده فلسطین و شهید سردار سلیمانی و شهدای فلسطین نقاشی کشیدند.

این برنامه باهدف ارج نهادن به ارزش‌های والای انسانی، دفاع از مظلوم و تبیین احقاق حقوق به کودکان و نوجوانان برگزارگردید.

اعضا کانون پرورش فکری جاسک به همراه مربیان و والدین خود ضمن حضور در راهپیمایی روزقدس، در ایستگاه نقاشی روز جهانی قدس واقع درمسجدجامع امام علی علیه‌السلام حضور یافتند.  

در پایان از برگزیدگان و افراد شایسته تقدیر با اهدا جوایز توسط امام جمعه، فرماندار، فرمانده بسیج مقاومت و مدیرآموزش و پرورش، دربین دو خطبه نماز جمعه تقدیر به عمل آمد.

اعضا و مربیان کانون میناب نیز در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی قدس  حضور یافتند و اعضای پسر این مرکز فرهنگی هنری (گروه سرود ولایت) سرود سردار دلها  را در مسجد امام خمینی رحمت‌الله علیه اجرا کردند.

به این مناسبت دیگر مراکز فرهنگی هنری استان با برگزاری کارگاه‌های سفال، نقاشی، کاردستی، معرفی ایام و وقایع، معرفی سرزمین، قصه‌گویی و معرفی کتاب این روز را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =