دیدار مدیر کل کانون خراسان شمالی با مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت بزرگداشت هفته معلم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: معلمین فداکارانه و بدون هیچ چشم داشتی شهد شیرین آموزش را به دانش آموزان می چشانند.

به گزارش روابط  عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، فرهاد آقابیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در دیدار با ابوالقاسم اکبری مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک عید سعید فطر و بزرگداشت هفته ی معلم گفت: این دو نهاد  در کنار هم  می توانند تاثیر خوبی در حوزه پرورش کودک و نوجوان داشته باشند.

آقابیگی با اشاره به تولید محتوی  در زمینه ی اولین تئاتر کودک و نوجوانان استان  گفت : پیشنهاد اجرای طرح روشنان نیز برای خانواده و دانش آموزان در سه محور کتاب، قصه گویی و تئاتر که سه حوزه مهم در فعالیت های کانون محسوب می شود  در شورای فرهنگی امور استان مطرح شده است.

اوابراز امیدواری کرد با حمایت آموزش و پرورش استان می توانیم شاهد یک جریان بسیار خوب فرهنگی در استان  باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به جمله ی کلیدی و مهم امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی که می فرماید "ابتدایی را دریابید که دانشگاه دیر است " اشاره کرد و گفت  : این جمله به اهمیت مقطع ابتدایی و اهمیت توجه به حوزه ی کودک و نوجوانان اشاره دارد.

ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه دانسته های  کودکان و نوجوانان امروز  بسیار متفاوت از نسل های گذشته است گفت : کودکان و نوجوانان این عصر خلاق  تر و آگاه تر هستند و این موضوع می طلبد تا توجه ویژه ای به آموزش و پرورش در این حوزه صورت گیرد.

او به نقش رسانه و فضای مجازی در تربیت کودکان  و نوجوانان اشاره کرد و گفت : پیشرفت علم و تکنولوژی به همان اندازه که می تواند مفید باشد اگر در مسیر درست هدایت نشود آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد  داشت.

او در پایان ابراز امیدواری کرد تا این دو نهاد با همدلی و همفکری قدم های خوبی را در موفقیت آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان استان که آینده سازان کشورمان هستند بر دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =