فعالیت مراکز به صورت حضوری و خدمات رسانی به اعضا متناسب با شرایط موجود

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگی کانون بر فعالیت حضوری مراکز کانون در سطح استان متناسب با شرایط موجود تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون که ظهر روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در محل مرکز فرهنگی وهنری شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد ضمن تبریک هفته برزگ‌داشت مقام معلم به کارکنان و مربیان کانون، با اشاره به راهبردهای مدیر عامل کانون کشور گفت: در سال جاری برنامه ریزی فعالیت‌های مراکز کانون بر اساس رویکرد مرکز محوری، مربی محوری و مخاطب محوری انجام شده است که امید است با حرکت در این مسیر شاهد جذب اعضای جدید و حضور پرشور کودکان ونوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری کانون باشیم.

وی با بیان اینکه در ایام پسا کرونا قرار داریم افزود: مراکز ثابت و سیار کانون در سطح استان به صورت حضوری و متناسب با شرایط موجود به کودکان ونوجوانان مناطق شهری و روستایی استان خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: توجه به تربیت دینی و ارزش‌های دین مبین اسلام از دیگر مواردی است که در برنامه‌ریزی فعالیت‌های مراکز بر آن تاکید شده و ویژه برنامه‌های مختلفی در این خصوص در سطح مراکز پیش بینی شده است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کانون و فرصت‌های برون سازمانی به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

حمیدی با شاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)تصریح کرد: در سال جاری تمرکز کانون بر دانش افزایی مربیان و آموزش مهارت‌های زندگی، حرکت در جهت تحقق شعار سال و تولیدات فرهنگی در حوزه کودک ونوجوان خواهد بود که در این خصوص نیز برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این جلسه برنامه های شاخص این مرکز فرهنگی و هنری مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت که یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها، ویژه برنامه‌ی «قهرمان من، قهرمان تو، قهرمان او» خواهد بود که با هدف معرفی شخصیت‌های ملی، انقلابی، اسطوره‌ای و مذهبی از اردیبهشت ماه لغایت بهمن ماه ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی و مربیان مرکز فرهنگی و هنری  شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد از زحمات راضیه حسینی مسئول سابق این مرکز تقدیر و «نصرت ته‌کر» به عنوان مربی مسئول جدید این مرکز فرهنگی و هنری کانون معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =