کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی کمیته برگزیده ستاد دهه فجر

کمیته کودک و نوجوان با دبیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به عنوان کمیته برتر ستاد دهه فجراستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، بر اساس ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ،کمیته کودک و نوجوان با دبیری جهانبخش قنبری مدیر کل کانون عنوان کمیته برتر دهه فجر را در سال ۱۴۰۰ به خود اختصاص داد.

خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای ارزنده جهانبخش قنبری دبیرکمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان و سایر اعضای کمیته و همکاران کانون به پاس تلاش و برنامه ریزی های دقیق در اجرای برنامه های چهل و سومین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

در این لوح آمده است :حمد و سپاس خداوند سرمدی را که در ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به مدد توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) با احساس تکلیف دینی و انقلابی مردم متدین ، شریف و ولایتمدار ، شاهد اجرای برنامه های با نشاط و شور آفرین و خلق زیباترین جلوه های حضور آگاهانه در آیین ها و مراسم این ایام به ویژه راه پیمایی خود رویی یوم الله ۲۲ بهمن بودیم.

ضمن اعلام انتخاب کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان به عنوان "کمیته برتردهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ " از مجموعه تلاش ها و زحمات شایسته جناب عالی و همکاران محترم تقدیر می نماییم.امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در همه شئونات زندگی موفق و سربلند باشید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در ۴۴ مرکز ثابت و ۱ کتابخانه سیار روستایی و۲ کتابخانه پستی به مناسبت چهل و سومین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =