کانون پرورش فکری، مرکز بلوغ افکار کودکان و نوجوانان است

فرماندار چالدران در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کانون را مرکز بلوغ افکار کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله نژاد در این دیدار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مملو از ظرفیت‌های هنری، ادبی و فرهنگی دانست و گفت: اداره‌ها و نهادهای مختلف باید در جهت رسیدن کانون به اهداف متعالی تربیتی و کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان تلاش‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های کانون و تعامل بین مجموعه‌های فرهنگی باعث رشد و شکوفایی فرهنگ می‌شود.

فرماندار چالدران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را نهاد تخصصی در حوزه کودک و نوجوان بر شمرد و ادامه داد: مربیان توانمند کانون با تولید محتوای مناسب که در تربیت کودکان و نوجوانان نقش موثری دارد بهتر می‌توانند نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا  کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار، کانون چالدران را یکی از مراکز موفق استان در کسب عناوین بین‌المللی عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۲نفر از اعضای کانون چالدران موفق شدند جایزه اول و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست کودکان جی کیو ای (JQA) ۲۰۱۹ کشور ژاپن را از میان ۱۲هزار و ۹۸۴ اثر از ۸۸ کشور جهان کسب کنند.

زهرا آب‌سوران با اشاره به برنامه‌های شاخص کانون استان، رویکرد مخاطب محوری در برنامه‌ریزی‌ها و بسترسازی برای نمود خلاقیت در برنامه‌های پیش‌بینی شده را دو رکن مهم و مورد توجه ستاد کانون استان در طی فرآیند برنامه‌ریزی تا اجرای فعالیت‌ها ذکر کرد.

 در پایان این دیدار از حنانه عشقی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالدران که جایزه اول و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست کودکان جی کیو ای (JQA) کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ را کسب کرده بود تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =