کد خبر: 314288
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
همه باید در مسیر پیشرفت کانون قدم برداریم

سرپرست جدید کانون پرورش فکری استان کردستان معتقد است فعالیت‌های کانون نیازمند هم‌سویی و هم‌گرایی ‌است و در این میان همراهی همکاران مراکز و دفتر استان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف بزرگ کانون کمک کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ آیین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و معرفی حمیدرضا گوهری به‌عنوان سرپرست جدید کانون استان کردستان با حضور هادی یوسف‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در سنندج برگزار شد.

یوسف‌زاده در این نشست با قدردانی از سهیلا شیخی مدیرکل سابق کانون استان، گوهری را به‌عنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان معرفی کرد.

وی در ادامه با تأکید بر جذب اعتبارات و درآمدزایی در استان گفت: انشاالله در کنار سرپرست جدید کانون و با همکاری همدیگر بتوانیم گام‌هایی موثر در این زمینه برداریم.

در ادامه جلسه حمیدرضا گوهری بیان کرد: به امید خدا و با کمک همدیگر در جهت رشد و شکوفایی کودکان و نوجوانان تلاش مضاعفی خواهیم داشت چون آینده را این کودکان خواهند ساخت.

گوهری تصریح کرد: فعالیت ‌در این حوزه، نیازمند هم‌سویی و هم‌گرایی‌ است و در این میان همراهی همکاران مراکز و دفتر استان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف بزرگ کانون کمک کند.

وی افزود: شما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار بزرگی انجام می‌دهید، چون با کودک و نوجوان سروکار دارید. شما با دادن غذای روح به بچه‌ها مهارت‌های زیادی به آنها آموزش می‌دهید، بنابراین مشغول به کار مقدسی هستید.

گوهری اظهار کرد: همه ما مثل دانه‌های تسبیح هستیم و با هم کامل می‌شویم همه باید به همدیگر در راستای پیشرفت کار و فعالیت‌های کانون قدم برداریم چون کنار همدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

سهیلا شیخی مدیرکل سابق کانون استان کردستان نیز در سخنانی به بیان عملکرد کاری خود پرداخت و گفت: در این سال‌ها مراکز کانون استان به ۲۱ مرکز ثابت و دو کتابخانه سیار روستایی افزایش پیدا کرده است.

شیخی از تلاش همه همکاران واحدهای مختلف استان تشکر کرد و گفت: اگر موفقیتی در مجموعه کانون استان حاصل شده باشد نتیجه تلاش همه همکاران استان است و جای تقدیر و تشکر دارد.

حمیدرضا گوهری که با حکم مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری به این سمت منصوب شده، متولد ۱۳۵۱ از شهرستان سقز است. او کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد. ۲۸ سال سابقه در آموزش و پرورش و تدریس در هنرستان‌های تهران و سنندج، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، نایب رئیس قشر بسیج هنرمندان استان کردستان، دریافت قلم طلایی دهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس، تندیس جشنواره فیلم اول جشنواره بین‌المللی رشد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج و دبیر نمونه کشوری از سوابق گوهری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =