سرپرست جدید کانون استان اردبیل معرفی شد

آیین معرفی ملیحه ملک‌زاده سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دفتر مدیریت کانون این استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این آیین علی رشیدی‌نیا مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از تهران به اردبیل رفته بود با حضور در جمع اعضای شورای معاونان کانون این استان، ضمن معرفی ملک‌زاده به عنوان سرپرست جدید کانون اردبیل از تلاش‌ها، همراهی و همدلی زعفر احدزاده مدیرکل سابق کانون استان اردبیل قدردانی کرد.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ طی حکمی ملیحه ملک‌زاده فرد کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان را به‌عنوان سرپرست کانون پرورش فکری استان اردبیل منصوب کرد.

در آیین معرفی وی به عنوان سرپرست کانون استان، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون طی سخنانی همچنین گفت: کانون استان اردبیل در مسیر فعالیت‌های خود برنامه‌های خوبی را به اجرا گذاشته و شاهد پیشرفت‌هایی در حوزه‌های مختلف هستیم که می‌توان در این زمینه به نتایج جشنواره شهید رجایی اشاره کرد که کانون استان اردبیل در میانگین عملکرد سه‌ساله (۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹) شاخص‌های عمومی و اختصاصی، بهترین عملکرد را داشته و رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

وی در ادامه سخنان خود به سابقه‌ی سرپرست جدید کانون استان اردبیل اشاره‌کرده و گفت: خانم ملک‌زاده از نیروهای فعال در حوزه عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون کشور بوده و ارتباط موثری با سایر نهادها به‌عنوان سرگروه دارد.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون با خوانش حکم مدیرعامل کانون، اظهار امیدواری کرد؛ امیدواریم در آینده شاهد برنامه‌های متناسب و پیشرفت روزافزون کانون استان اردبیل باشیم.

در این نشست، پیش از سخنان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون، زعفر احدزاده به ارایه گزارش کوتاهی از فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مسوولیت ۴۴ ماهه خود در کانون استان پرداخت و گفت: تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریت و کارکنان استان در این مدت برای ارج نهادن و ارتقا جایگاه کانون در بین دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

هم‌چنین ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست جدید کانون استان اردبیل در سخنانی به تلاش‌ها و موفقیت‌های چشمگیر در حوزه‌ی ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات اشاره‌ کرده و افزود: موفقیت‌های حاصل‌شده نتیجه کار گروهی مجموعه کارکنان استان است و امیدوارم با همکاری هم این پیشرفت‌ها بیش‌ازپیش ادامه یافته و شاهد پیشرفت کانون استان در همه‌ی عرصه‌ها باشیم.

لازم به یادآوری است: ملیحه ملک‌زاده فرد از سال ۱۳۹۵ تاکنون کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل کانون استان اردبیل را بر عهده دارد و مربی امور فرهنگی و کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های سیار و پستی از سمت‌های وی بوده است و با این حکم با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید معرفی‌شده است.

شایان‌ذکر است، مراسم تجلیل از مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل کانون استان اردبیل روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دفتر مدیریت کانون استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =