کارهای گروهی به فعالیت‌های کانون قوت می‌بخشد

سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت به کار گروهی اعتقاد دارم و امیدوارم با این روش، فعالیت‌های کانون را با قوت بیشتری دنبال کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد خیاط‌زنجانی با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه کانون و بیان این‌که عضوی از جامعه فرهنگی است و با مجموعه کانون بیگانه نیست، اظهار امیدواری کرد برنامه‌ها و اقدام‌های مناسبی برای کودکان و نوجوانان این استان اجرا شود.

او که با حکم مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون به این سمت منصوب شده است، در آیین معرفی خود به‌عنوان سرپرست کانون استان تاکید کرد در این مسیر و برای بهتر شدن برنامه‌ها از توصیه‌ها و مشورت‌های همکاران کانون استان استفاده خواهم کرد.

بر اساس این گزارش آیین معارفه وی و قدردانی از تلاش‌های مهناز فتاحی مدیرکل سابق کانون استان، روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و با حضور هادی یوسف‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون برگزار شد.

یوسف‌زاده نیز در این آیین با قدردانی از تلاش‌های مهناز فتاحی در پست مدیرکلی کانون استان کرمانشاه به‌ویژه در جریان برنامه امداد فرهنگی کانون در مناطق زلزله‌زده استان، قدردانی کرد.

وی سرپرست جدید کانون استان را از نیروهای باانگیزه، فعال و دارای سابقه‌های متعدد مدیریتی در عرصه‌های فرهنگی معرفی کرد و حضور او را در مجموعه کانون پرورش فکری استان کرمانشاه مغتنم دانست.

مهناز فتاحی نیز ضمن بیان خیرمقدم به سرپرست جدید کانون استان کرمانشاه و آرزوی توفیق برای وی، از تلاش و همراهی همکاران مجموعه کانون استان کرمانشاه در طی دوران مدیریت خود در اجرای برنامه‌های کانون قدردانی کرد.

محمد خیاط‌زنجانی معاون سابق مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ مسئولیت سرپرستی کانون استان کرمانشاه را از مهناز فتاحی تحویل گرفت که از مهر سال ۱۳۹۶ سرپرستی و از بهمن همان سال تاکنون حدود ۵ سال مدیرکلی کانون استان را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =