بازدید مدیرکل آموزش و پژوهش کانون کشور از کانون بام ایران

شورای فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری ظهر روز سه شنبه با حضور سیده‌نسرین سجادیان، مدیرکل مرکز آموزش و پژوهش کانون کشور تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال وبختیاری، جلسه شورای فرهنگی کانون این استان با حضور سیده‌نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش، حجت‌ا..‌. آسمند مدیرکل کانون استان، صدیقه نمدی کارشناس نظارت و ارزشیابی  آموزشی، زهرا بابادی شلمزاری معاون فرهنگی استان، سید طالب هاشمی خواه کارشناس مسوول فرهنگی و اعضای شورای فرهنگی و کارکنان اداره‌کل کانون استان در محل سالن جلسات اداره کل استان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الله آسمند ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، خلاصه‌ای از اقدامات انجام گرفته  در حوزه‌ی آموزشی و پژوهشی استان را تشریح کرد.
آسمند با اشاره به اهمیت و نقش تعیین کننده‌ی آموزش در سازمان‌های فرهنگی، آموزش و پژوهش را دوبال نیرومند برای حرکت در مسیر توسعه و تعالی سازمانی خواند و گفت: توجه به نیازهای آموزشی بومی و بوم‌نگری در برنامه‌ریزی‌های آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود برنامه‌ها و فعالیت‌هایی جهت رفع این نیازها انجام گیرد و مربیان از آموزش‌های منسجم در حوزه فعالیت‌های موضوعی برخوردار شوند.

 ایجاد بانک اطلاعاتی مدرسان و استفاده از ظرفیت‌ها و نیروهای توانمند استان به عنوان مدرسین و اساتید دوره‌های آموزشی کشور از دیگر مباحثی بود که به آن پرداخته شد.
در ادامه سیده‌نسرین سجادیان، مدیرکل آموزش و پژوهش نیز ضمن ابراز خرسندی از حضورش در بین همکاران، گفت: آموزش بخش جدایی ناپذیر از برنامه‌ی توسعه‌ی منابع انسانی است و در حقیقت آموزش و پژوهش، سنگ بنای مدیریت موثر در هر سازمان است  که باعث کارایی و کار آمدی و توانمندسازی و اثر بخشی مجموعه‌ی نیروها خواهد شد.
وی در ادامه گفت: سازمان‌های فرهنگی با سرمایه‌گذاری بر روی آموزش نیروهای انسانی فرهنگ ارزش‌گذاری و ارزشمندی را در باور و ذهن کارمندان سازمان نهادینه می‌کنند و با ارتقا مهارت فردی و دانش‌افزایی دست‌یابی و تحقق اهداف و چشم اندازهای پیش رو را میسر می سازند .
وی در ادامه  از کارشناس و مربی فرهنگی به عنوان مشاغل تخصصی نام برد که هرساله به طور اختصاصی باید آموزش ببینند.
در ادامه این جلسه، کارشناسان  فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش هریک به بیان مسائل و مشکلات واحدهای خود پرداختند.
شایان ذکر است مدیرکل آموزش و پژوهش، هم‌چنین با حضور در چند مرکز فرهنگی‌هنری در سطح استان علاوه بر بازدید از این مراکز، به سوالات و خواسته‌های همکاران پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =