بدرقه هفته معلم با چند ویژه برنامه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

روزهای پایانی هفته معلم، با اجرای چند برنامه مناسبتی دیگر به همت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین روزهای هفته گرامی‌داشت مقام معلم(۱۲ تا ۱۸ اردیبشت ۱۴۰۱) چند ویژه‌برنامه به همت  مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

مربی کتابخانه سیار روستایی شماره یک کانون قزوین با حضور در مدارس روستاهای آقابابا و حسین آباد، فعالیت‌های معرفی شخصیت شهید مطهری، معرفی وقایع و ایام(هفته معلم)، کارگاه کارت تبریک روز معلم، اجرای مسابقه و تجلیل از معلمان را انجام داد.

هم‌چنین مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری ضیا آباد  با حضورایرج شهسواری رییس  آموزش وپرورش ضیا آباد از مدیران و معلمان مدارس این منطقه با اهدای لوح سپاس به امضای مدیرکل کانون استان قزوین قدردانی کرد و با معرفی فعالیت‌های کانون درباره همکاری بیشتر کانون و مدارس به رایزنی پرداخت.

مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی هم با برگزاری جشن هفته معلم، فعالیت‌های سرودخوانی، نمایش، شعرخوانی، اهدای سپاس‌نامه مدیرکل کانون استان به معلمان، تقدیر از عضو برگزیده کانون با مساعدت بخشداری و کتابخانه شهر خاکعلی را با حضور بیش از ۲۷۰ دانش‌آموز اجرا کرد.

هم‌چنین اعظم یوسفی اصل معاون فرهنگی-اجرایی و فرمانده واحد بسیج کانون با شرکت در مراسمی از معلمان مدارس تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =