آغاز بازدید سرپرست جدید کانون استان کرمانشاه از مراکز کانون/ مقصد اول: مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست جدید کانون استان کرمانشاه، روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در دومین روز بعد از سکانداری کانون استان، از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی ‌هنری آفرینش بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست جدید کانون استان کرمانشاه، روز دوشنبه نوزده اردیبهشت ۱۴۰۱ و در دومین روز بعد از سکانداری کانون استان، از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی ‌هنری آفرینش بازدید کرد.

بر همین اساس، سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با حضور در مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کرمانشاه، ضمن بازدید از این مجتمع و مرکز شماره دو کانون، با مربیان این مرکز نیز درباره فعالیت‌های جاری گفت‌وگو کرد.

خیاط‌زنجانی از سالن نمایش، فروشگاه کانون، کافه کتاب، مرکز بیا بازی، خانه هنر و فناوری، استودیوی صدا، و...بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت‌های این بخش‌ها آشنا شد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین، با حضور در مرکز شماره ۲ از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان در این مرکز بازدید و با آنان گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها، سرپرست کانون استان ضمن شناسایی ظرفیت‌های موجود در این مراکز، بر رفع نواقص در برخی بخش‌ها با هدف بهره‌گیری بیشتر از امکانات در بازه زمانی کوتاه تاکید کرد.

محمد خیاط‌زنجانی، از هجده اردیبهشت ۱۴۰۱، سرپرستی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =