توسعه‌ ظرفیت‌های فرهنگی کانون، سرمایه‌گذاری برای نسل آینده است

فرماندار میاندوآب در حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از مرکز فرهنگی و هنری این شهرستان دیدار و بر ضرورت توسعه‌ی ظرفیت‌های فرهنگی کانون تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، علی پیام افزایش تعداد کارگاه‌های تخصصی کانون میاندوآب را با توجه به جمعیت دانش‌آموزی قابل توجه در این شهرستان بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

فرماندار میاندوآب همچنین از آمادگی فرمانداری این شهرستان جهت تعامل و همکاری در برگزاری فراخوان‌ها و افزایش ظرفیت پذیرش کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های کانون خبر داد.

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز مرکز فرهنگی و هنری میاندوآب را از مراکز بسیار فعال در زمینه‌ی مشارکت در برنامه‌های استانی عنوان کرد و گفت: تمام فرآیندهای برنامه‌ریزی تا اجرای کارگاه‌های کانون بر اساس نیازسنجی منطقه‌ای، رویکردهای معاونت فرهنگی ستاد کانون کشور و اهداف پیش‌بینی شده کانون استان طرح‌ریزی می‌شود.

مدیرکل کانون استان در ادامه‌ی ماموریت یک روزه‌ی دیدار با فرماندار میاندوآب در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میاندوآب به ریاست فرماندار و باحضور مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور ایثارگران حاضر شد و تربیت اسلامی را یکی از برنامه‌های محوری کانون ذکر کرد.

آب‌سوران افزود: به حول و قوه‌ی الهی، کانون استان پس از هفت سال تجربه‌ی موفق در برگزاری فراخوان فرهنگی، ادبی و هنری یادواره‌ی شهدا با عنوان «کبوتر کوچه‌ی ما» هشتمین فراخوان این یادواره را در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.  

برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین فراخوان کبوتر کوچه‌ی ما به میزبانی میاندوآب از مصوبات جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =