پرداخت هزینه عضویت ۵۰ نفر در کانون، هدیه شورای اسلامی شهرستان سنقر به کودکان

جلسه توانمندی‌های روانی ویژه اولیای اعضای مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقر، استان کرمانشاه روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، با حضور مسئولان اداری این شهرستان و در محل سالن نمایش این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه توانمندی‌های روانی ویژه اولیای اعضای مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سنقر، استان کرمانشاه روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، با حضور مسئولان اداری این شهرستان و در محل سالن نمایش این مرکز برگزار شد.

بر همین اساس، در این مراسم، ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، به معرفی فعالیت‌های کانون نیز پرداخته شد.

در قسمتی از این مراسم، «یحیی سالاری»، رئیس شورای شهرستان سنقروکلیایی در خصوص مشکلات روانی کودکان بعد از همه‌گیری بیماری کرونا و چگونگی هدایت آنها به برنامه‌های فرهنگی به سخنرانی پرداخت.

«براتعلی کیهانی»، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر در سخنانی در خصوص چگونگی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به سخنرانی پرداخت و شرکت در برنامه‌های کانون را به والدین توصیه کرد.

در پایان این مراسم، سالاری، رییس شورای شهر سنقر، هزینه عضویت ۵۰ دانش‌آموز علاقه‌مند به حضور در فعالیت‌های کانون پرورش فکری را به آنان اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =