کد خبر: 314392
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
بازدید 346
اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به کتابخانه ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی همدان

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی "۳۰۰جلد کتاب" به کتابخانه ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی همدان که فاقد کتاب های تخصصی کودک و نوجوان بود، به نام و یاد سردار شهید حاج حسین همدانی اهدا شد. .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز ۲۱ اردیبهشت با حضور بهناز ضرابی زاده مدیر کل و همکاران کانون پرورش فکری در دفتر «ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی همدان "۳۰۰" جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان به کتابخانه این ستاد اهدا شد.

ضرابی زاده با گفتگویی که با مسئولین ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی داشت گفت: جای خالی کتاب های تخصصی کودک و نوجوان در قفسه های کتابخانه این ستاد خالی بود و با اشاره به این که ستاد کتاب هایی را برای رده سنی بزرگسال در اختیار مردم قرار می دهد و با شعار «کتاب ببر، بخوان و برگردان » سعی در توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد، افزود:کانون پرورش فکری همدان، با اهدا این کتاب ها سعی دارد در این کار صواب با نهادهای مردمی مشارکت نماید

شایان ذکر است کتابخانه ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی در میدان امام خمینی همدان حد فاصل خیابان شهدا و تختی قرار دارد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =