مرکز فرهنگی وهنری کانون پرورش فکری درمیان و ویژه برنامه‌های اوقات فراغت کودکان ونوجوانان

مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در شهرستان درمیان با نزدیک شدن ایام تعطیلی مدارس، با پیش بینی ویژه برنامه‌های مختلف آماده حضور کودکان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ با توجه به نزدیک شدن به اوقات فراغت تابستان، کودکان و نوجوانان این شهرستان می‌توانند علاوه بر برنامه های عمومی این مرکز در کارگاه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی و تخصصی این مرکز  بهره‌مند شوند.   

بر اساس این خبر؛ کارگاه‌های مختلف کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، روخوانی و روان‌خوانی،  قصه‌گویی، فن‌بیان،  نوشتن خلاق، نشریه دیواری، تحقیق و پژوهش، معرفی شخصیت و مشاغل، نویسندگان و شاعران آشنایی با قرآن و حدیث، مباحث علمی، کاردستی، نقاشی، خوشنویسی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده این مرکز فرهنگی وهنری است.

گفتنی است برنامه‌ی شاخص مرکز فرهنگی هنری درمیان در سال ۱۴۰۱ با توجه به برخورداری این مرکز از  آسمان نمای دیجیتال در مرکز ویژه برنامه‌ی « کاوش در آسمان» است که کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال و همچنین خانواده‌های علاقه‌مند به علم نجوم می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و به رصد آسمان و اجرام آسمانی بپردازند .

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به مرکز فرهنگی هنری درمیان واقع شهر اسدیه، بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یا به آدرس اینترنتی https://khorasanj.kpf.ir/ مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =