مشارکت فرهنگی میان حوزه هنری و کانون پرورش فکری استان کرمانشاه افزایش می‌یابد

روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، رئیس حوزه هنری و سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با یکدیگر دیدار و درباره اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی گفت‌وگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با سرپرست اداره کل کانون استان دیدار و درباره اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی گفت‌وگو کردند.

بر همین اساس، در این دیدار "افشین آزادی"، رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با تبریک انتصاب سرپرست کانون استان کرمانشاه، برای او در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، کانون پرورش فکری را دارای ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگی و مجموعه‌ای از نیروی انسانی متعهد، متخصص و هنرمند برشمرد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با قدردانی از حضور رئیس و همکاران حوزه هنری، اظهار امیدواری کرد؛ همکاری‌های فرهنگی میان کانون و حوزه هنری بیش از گذشته تداوم یابد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه از آمادگی کانون برای مشارکت با حوزه هنری در اجرای برنامه‌های کلان فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کودکان و نوجوانان خبر داد.

"مهدی سهرابی"، از هنرمندان استان کرمانشاه نیز در این دیدار، بر گسترش ارتباط هنرمندان فاخر با مربیان کانون تاکید و اظهار امیدواری کرد همکاری هنرمندان با کانون توسعه یابد.

در پایان این دیدار، تابلوی آیه‌نوشت این هنرمند به سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =