کد خبر: 314441
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
استقبال کادر درمان خراسان شمالی از نمایش "کوکو در سرزمین سلامت"

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اختصاص سانس‌های ویژه نمایش "کوکو در سرزمین سلامت" برای فرزندان کادر درمان و کارکنان این دانشگاه، گفت: خوشبختانه استقبال از این برنامه بسیار بالا بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مجید پورخیاط  گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، با هماهنگی‌های انجام‌شده، ۶ سانس از تئاتر کودک "کوکو در سرزمین سلامت" به طور ویژه برای فرزندان کادر درمان و همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان به روی صحنه رفت که با استقبال و حضور ۶۰۰ نفری علاقه‌مندان مواجه شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تقدیر از نویسنده، کارگردان و دیگر عوامل اجرایی این نمایش تصریح کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی، لازمه‌ی ارتقای فرهنگ عمومی و سواد سلامت جامعه است که با ابزارهای خلاقانه ازجمله هنر می‌توان آن را در سنین پایین و در بین کودکان خود نهادینه کنیم.

وی افزود: تولید محتوا و آثاری همچون نمایش "کوکو در سرزمین سلامت" علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی در شرایط کرونا بین کودکان و نوجوان و توجه به موضوع سلامت روان، به ارتقای سواد سلامت خانواده‌ها کمک می‌کند.

پورخیاط ابراز امیدواری کرد: با همکاری‌های بین‌بخشی در حوزه سلامت و حمایت از هنرمندان و خلاقان چنین آثاری می‌توان فضای فرهنگ عمومی جامعه در موضوعات مرتبط با سلامت را ارتقاء داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =