کد خبر: 314465
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
گرامی داشت 22 گولان در مراکز کانون استان کردستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت 22 گلان سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری افزود: مرکز شماره 2 مریوان به همین مناسبت به اجرای برنامه ی با عنوان" رهبرم خوش آمدی' پرداختند که در ویژه برنامه اعضا و دانش آموزشان در کارگاه اوریگامی ،  پوستر سازی، کارگاه نقاشی با عنوان" لبیک یا خامنه ای رهبر" ، کارگاه بحث و گفتگو در رابطه با وظیفه ملت ایران در قبال رهبر کشور شرکت کردند.

گوهری خاطر نشان ساخت: معرفی وقایع و ایام سالروز سفر مقام معظم رهبری ۲۲ گلان و کارت سازی از جمله برنامه های مرکز شماره 3 بهاران سنندج بود که به مناسبت 22 گلان با حضور اعضا برگزار شد .

وی همچنین عنوان کرد: مرکز شماره یک بانه به مناسبت سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان به اجرای مسابقه نقاشی با موضوع بهار در بهار به صورت گروهی ، نیایش و دعا به جان رهبر معظم انقلاب و آرزوی طول عمر برای ایشان و کاردستی  با  تهیه گل لاله وتقدیم به رهبر معظم پرداختند.

سرپرست کانون کردستان برنامه های معرفی ایام و وقایع، قصه گویی ، نقاشی و کارگاه کلاژ را از دیگر برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری شماره 4 سنندج عنوان کرد و گفت: دیگر مراکز استان نیز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی این روز بزرگ در تاریخ کردستان را در ذهن کودکان و نوجوانان کردستانی ماندگار کردند.

وی همچنین از برگزاری نقاشی خیابانی در شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به مناسبت اردیبهشت معطر با همکاری برنامه ادارات ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری و بسیج دانش آموزی در پارک کودک این شهرستان برگزار می شود که در پایان به 22 برگزیده جوایزی اهدا می شود.

گوهری هدف از این اجرای این برنامه ها را ماندگار کردن سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان در اذهان کودکان و نوجوانان، برگزاری فعالیت در راستای مناسبت های ملی ، افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان و نوجوانان، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان با ایجاد انگیزه جهت نقش‌آفرینی خودجوش در مناسبت‌ها و بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان در تولید برنامه‌های مناسبتی، آشنایی با وقایع و ایام عنوان کرد.

لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داری 21 مرکز ثابت و4کتابخانه سیار روستایی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =