آزمون کتبی دوره جذب و تربیت مدرس حرفه ای زبان انگلیسی کانون زبان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آزمون کتبی جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی کانون زبان کهگیلویه و بویراحمد با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد این آزمون روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.
در کهگیلویه و بویراحمد هم این آزمون در مرکز آموزشی یاسوج  با حضور ۱۵ نفر از متقاضیان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کننده با حضور مدیرکل کانون استان و عوامل اجرایی انجام شد.
بر این اساس،  متقاضیان در پنج مرحله: آزمون کتبی- فعالیت‌های مکتوب ارزشیابی دوره‌های آکادمیک- تربیتی - ارزشیابی مکتوب دروس کلاس محور- مصاحبه -ارایه درس عملی کانون محور (دمو) مورد ارزشیابی قرار می گیرند.
این در حالی‌ست  که بیش از ۱۵۰۰ نفر در کل کشور متقاضی شرکت در این دوره هستند که مرحله اول ارزیابی (آزمون کتبی) با تمرکز استانی و به صورت هماهنگ کشوری در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شده است.
پذیرفته شدگان پس از قبولی در این آزمون و انجام مصاحبه‌های تخصصی و نیز گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان مدرس کانون ز بان ایران جذب مراکز آموزشی زبان خواهند شد.
گفتنی است: کانون زبان ایران مجموعه‌ای دولتی و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که به امر آموزش زبان انگلیسی در سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌پردازد همچنین آموزش زبان‌های غیر انگلیسی شامل فرانسه، عربی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی در گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان  از دیگر اقدامات این موسسه دولتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =