جذب اعضای نوجوان از الویت‌های کانون استان کرمانشاه است

در جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه که در روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه بر جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان در مراکز کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل که روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد، سرپرست کانون استان کرمانشاه بر جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان در مراکز کانون تاکید کرد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی کانون استان که با موضوع برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، آزادسازی خرمشهر را یکی از رویدادهای مهم کشور ما در زمینه دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: ما باید ضمن معرفی واقعه‌های ماندگار دفاع مقدس در کشور، برای معرفی حماسه‌های ارزشمند در طول جنگ تحمیلی به کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

خیاط‌زنجانی، در بخشی دیگر از این جلسه، با اشاره به اینکه باید در برنامه‌های مناسبتی، مخاطبان مدنظر جدی قرار گیرند، افزود: یکی از لایه‌های پنهان و مهم کانون که باید مورد توجه قرار گیرد، خانواده‌های اعضای کانون هستند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: اگر برنامه‌های کانون اثرگذار باشند، خانواده‌ها نیز درگیر آن خواهند شد و تاثیر فعالیت‌های کانون دوچندان می‌شود.

او با اشاره به همه‌گیری بیماری کروناویروس و دور شدن کودکان، نوجوانان و اعضای کانون از برنامه‌های حضوری کانون در اثر این اتفاق، مهمترین وظیفه مربیان کانون را پس از فروکش کردن این بیماری، جذب مخاطبان و حضور حداکثری اعضا عنوان کرد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: در برپایی برنامه‌های کانون در هر مناسبتی، به دنبال یک کار فاخر هم باشیم، زیرا کانون، یک قلب تپنده در عرصه فرهنگی است.

خیاط‌زنجانی با اشاره به اینکه در قشر کودک کارهای خوبی انجام شده است، به مربیان توصیه کرد تا قشر نوجوانان را مهم را ببینند و در زمینه جذب آنان نیز، طراحی و اجرای برنامه‌های مناسب را مدنظر قرار دهند.

سرپرست کانون استان کرمانشاه از همکاران خواست تا تلاش در مجموعه کانون پرورش فکری بر این باشد که اجرای بیشتر برنامه‌ها به صورت هم‌افزایی و مشارکتی با دیگر اداره‌های فرهنگی باشد.

محمد خیاط‌زنجانی همچنین، از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کودک، به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی طی هفته‌های آینده در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: درباره چگونگی برگزاری این اتفاق خوب فرهنگی، به زودی اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها صورت خواهد خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =