کد خبر: 314501
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
 مدیرعامل کانون روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، متن پیام مهدی علی‌اکبرزاده که روز ٢٧ اردیبهشت ١۴٠١ منتشر شده به شرح زیر است:
یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های ارتباط بین جامعه، روابط عمومی است به‌طوری که می‌توان گفت توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی و توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه در گرو نقش روابط عمومی است.
 نقش روابط عمومی در عصر حاضر در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریتی و  راهبردی یک سازمان و نهاد آن قدر حیاتی و مهم است  که به‌عنوان یک ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های علمی، حرفه‌ای و الکترونیکی بسیار قوی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند، آسیب‌هایی که با توجه به گسترش و سیطره شبکه‌های اطلاعاتی و اجتماعی می‌تواند مرگ و تولد هر نهاد و سازمانی را در پی داشته باشد.
بی‌شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.
روابط عمومی قلب و مغز متفکر نهادها و سازمان‌ها و اداره‌هاست.
روابط عمومی دانش و فن است که با آگاهی و مهندسی کردن شیوه ارتباط می‌توان زمینه تفاهم و جریان‌سازی را پایه‌ریزی کرد و به افق‌های روشن دست پیدا کرد.
روابط عمومی زیر شاخه  ارتباطات اجتماعی است و به همین دلیل است که حفظ و ادامه حیات اجتماعی یک نهاد و سازمان به‌شدت به آن وابسته است.
امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و راهبردی یک سازمان نقشی قابل توجه است.
بیست و هفتم اردیبهشت روز  «روابط عمومی و ارتباطات» می‌تواند سرفصل تازه‌ای از اهمیت و توجه ویژه به این حرفه باشد.
امیدوارم زحمت و تلاش بی وقفه زحمتکشان این عرصه در کشور عزیزمان هماره در سایه توجهات حضرت دوست، باقیات و صالحات برایشان باشد و ضمن تبریک به فعالان این عرصه به‌ویژه روابط عمومی کانون در ستاد و مراکز استان برایشان توفیق روز افزون از خداوند منان خواستارم .
مهدی علی‌اکبرزاده
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =