کد خبر: 314509
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
برگزاری دورهمی نقالی و شاهنامه‌خوانی در کانون اهواز

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، شاخه مرکزی انجمن قصه‌گویی خوزستان دورهمی با موضوع نقالی و شاهنامه‌خوانی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این برنامه با حضور وحید کیانی مدیر کل کانون خوزستان، مجید بهداری مدرس شاهنامه‌خوانی، جمعی از کارشناسان واحد فرهنگی، هنری وادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات ایران‌زمین ،برگزار شد.

مجید بهداری مدرس شاهنامه خوانی، ابتدا با ارائه توضیحاتی به تفسیر موضوع شاهنامه و شخصیت‌های داستانی آن پرداخت و پس از آن کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را به خوانش کتاب‌های داستانی با مضامین شاهنامه دعوت کرد.

در ادامه این دورهمی المیرا موری، برگزیده مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، ملینا سبحانی و یسنا بهداری و علی خادم الرسول از جمله اعضای شاهنامه‌خوان مراکز استان بودند که به شاهنامه خوانی پرداختند.

گفتنی است: در پایان برنامه دورهمی نقالی و شاهنامه‌خوانی از مهمانان و اعضای شاهنامه خوان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =