برگزاری آزمون جذب و تربیت مدرس زبان انگلیسی

آزمون کتبی دومین دوره جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی کانون زبان استان هرمزگان، صبح روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیر کانون زبان استان، از برگزاری آزمون کتبی دوره جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی کانون زبان در بندرعباس همزمان با سراسر کشور خبرداد.

مدیرکل کانون پرورش فکری و  مدیر کانون زبان استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: آزمون استان هرمزگان با حضور ۲۰ نفر متقاضی و با نظارت مسئول حراست کانون استان و عوامل اجرائی انجام شد.

وی افزود: متقاضیان در پنج مرحله آزمون کتبی، فعالیت‌های مکتوب، ارزشیابی دوره‌های ترمیک، ارزشیابی مکتوب دروس کلاس محور، مصاحبه، ارائه درس عملی کانون محور(دمو) مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند.  

پشتکوهی اظهار داشت: این در حالی است که بیش از ۱۵۰۰ نفر در کل کشور متقاضی شرکت در دوره هستند که مرحله اول ارزیابی (آزمون کتبی) باتمرکزاستانی و به صورت هماهنگ کشوری برگزار شده است.  

شایان ذکر است شرکت کنندگان پس از قبولی در این آزمون و انجام مصاحبه‌های تخصصی و نیز گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان مدرس کانون زبان ایران جذب مراکز آموزشی زبان خواهند شد.

شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت جهت مشاهده نتایج به آدرس www.register.ili.ir مراجعه کنند.

گفتنی است کانون زبان ایران مجموعه‌ای دولتی و وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تعلیم و آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی  در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =