پرورش فکری کودکان از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرماندار ویژه‌ی شهرستان خوی در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، پرورش افکار کودکان و نوجوانان را از دغدغه‌های اصلی حاکمیت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، ذبیح الله کاظمی رسالت کانون را با توجه به اهمیت فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار خطیر و حساس ذکر کرد و گفت: نقش فرهنگ در ساختن جامعه، چشمگیر و غیر قابل انکار است.

وی توسعه‌ی مراکز ثابت و راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری را در خوی و قطور با توجه به تراکم جمعیتی این شهرستان بسیار ضروری دانست و بر حمایت همه‌جانبه‌ی فرمانداری خوی از این طرح‌ها تأکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار با اشاره به رسالت اصلی و کتاب محور کانون در کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، کانون خوی را از مراکز موفق استان در زمینه‌ی جذب اعضا عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران، حمایت مسئولان استانی و شهرستانی را لازمه‌ی تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های بلند مدت فرهنگی ذکر کرد.

در پایان این دیدار از سما حسین‌نژاد عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی که جایزه اول و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل بیستمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست کودکان جی کیو ای (JQA) کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ را کسب کرده بود تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =