لزوم هم افزایی دستگاه‌های اجرایی به منظور آموزش مفهوم عمیق نماز به کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز حجت الاسلام ابوالفضل مرادی، مدیر ستاد اقامه نماز استان در این دیدارضمن اشاره به اهمیت تربیت و رشد عبادی کودکان و نوجوانان از لزوم مشارکت دستگاه‌های فرهنگی به ویژه دستگاه‌هایی که با مخاطبان کودک و نوجوان سر و کار دارند و عضویت آنان در شورای اقامه نماز سخن گفته و ضمن معرفی ساختار اداری ستاد اقامه نماز و فعالیت‌های آن، نمونه‌هایی از موشن گرافی‌های تولید شده توسط این ستاد در استان را نمایش داد.

این مقام مسوول در ادامه  به لزوم برگزاری دوره‌های تخصصی برای اعضا و مربیان و بیان اهمیت نو و خلاق بودن، شیرین و جذاب بودن کارگاه ها  و شناسایی و اشتراک گذاری ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی تاکید و ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی این امکانات و توانمندی‌ها  و تامین اعتبارات و تجهیزات لازم از سوی ستاد اقامه نماز، بتوان به رشد خوبی در حوزه آموزش کودکان و نوجوانان رسید.

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز نیز در سخنانی ضمن اشاره به نقش فعالیت‌های غیر مستقیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نهادینه کردن مهارت‌های زندگی و مسائل آموزشی برای کودکان و نوجوانان به اهمیت کارگروه کودک و نوجوان و ضرورت تشکیل آن در استان اشاره کرد و افزود فراهم شدن چنین امکانی سبب خواهد شد تا مسائل حوزه کودک با توجه به اهداف سازمان های مختلف با طرح و برنامه‌ریزی بهتر و در قالب اصول ساختاری مشخص پیش برود .

وی همچنین به آمادگی کانون برای بهره‌گیری از ظرفیت مهرواره‌ها و جشنواره‌های تخصصی و آموزه‌های غیر مستقیم اشاره و بر لزوم هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ها تاکید کرد.

قرار است در آینده نزدیک این دو سازمان با مشارکت دیگر نهادهای فرهنگی فعالیت‌های خود در حوزه ترویج نماز برای کودکان و نوجوانان استان را مصوب و پس از تعیین قالب مناسب اجرایی کنند.

لازم به توضیح است این دیدار به دعوت مدیر کل ستاد اقامه نماز استان صبح روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دفتر ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =