نیروهای خدمات و حفاظت فیزیکی حافظان اصلی سنگر کانون هستند

نسرین باباپور سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان : نقش کارکنان خدمات در فعالیت های مراکز کانون بسیار مهم است و آنها با توجه به توانمندی که دارند می توانند همانند یک مربی نقش آفرینی کنند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، نشست آموزشی کارکنان خدمات ، حفاظت فیزیکی و نقلیه کانون استان اصفهان با عنوان فرهنگ سازمانی ( کار ، اخلاق و ضوابط اداری ) در مرکز آموزش کانون استان اصفهان برگزار گردید .

نسرین باباپور در این نشست اظهار داشت : نیروهای خدمات ، حفاظت فیزیکی و رانندگان عزیز حافظان اصلی سنگر کار و تلاش کانون هستند که در این قالب شغلی ، نقش آفرینی مهمی در انجام فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی مراکز به همراه مربیان کانون دارند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد :  بوسه بر دستان شما به تعبیر پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی ( ص ) یک افتخار است و ما هم با توجه به سیره نبوی پیامبر مکرم اسلام اجر نهادن به شما عزیزان را وظیفه دینی و اخلاقی خود می دانیم و از همه شما به خاطر تمام زحماتی که می کشید قدر دانی می کنیم .

ایشان در ادامه عنوان کرد : آموزش برای زندگی ، کار و ارتقای سازمانی  یک امر ضروری است و این ضرورت به عنوان فرهنگ و رفتار سازمانی امروز با عناوین ( کار ، اخلاق و ضوابط اداری ) با روش های تدریس مطلوب مدرس دوره خانم عطریان آموزش داده می شود .

باباپور در ادامه به حدیثی از پیامبر مهربانی اشاره کرد که :" سه چیز را هرکس نداشته باشد از خدا و من نیست و آنها ، صبر و بردباری ، اخلاق خوش و پارسایی و تقوی است" که لازمه فرهنگ و رفتار سازمانی است .

ایشان در بخش پایانی سخنان خود گفت : صداقت ، صراحت ، احترام متقابل و استقلال عمل چهار شاخص الگوی ارتباط اثر بخش هستند که همکاران عزیز برای روابط سازمانی بخصوص با همکاران مربی ، ارباب رجوع و بچه ها باید به کار بگیرند تا شاهد اثر بخشی آن باشیم .

شایان ذکر است در ابتدای جلسه یکی از همکاران خدمات آقای مجید بلندگرامی به نمایندگی از بقیه مشکلات تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ها ، عدالت در پرداخت حقوق و مزایا ، بیمه و رفاه و نیاز سنجی آموزشی نیروهای خدمات را بیان کردند و سرپرست کانون استان قول پیگیری های لازم را دادند .

نشست آموزشی فرهنک سازمانی ( کار ، اخلاق و ضوابط اداری ) برای همکاران امروز دوشنبه 26 اردیبهشت و چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 در مرکز آموزش کانون استان اصفهان برگزار می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =