کد خبر: 314536
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
بازدید 148
همراهی مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با مناسبت‌های اردیبهشتی

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در همراهی و هماهنگی با مناسبت‌های ماه اردیبهشت ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی  هنری کانون استان قزوین از هفته سلامت، روز بزرگداشت فردوسی و فرارسیدن فصل اوقات فراغت فرصت‌هایی برای همراهی بیشتر با اعضای خود ساختند.

 مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین به مناسبت هفته سلامت، فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، بحث آزاد با موضوع رعایت بهداشت فردی و شعارگویی با محتوای بهداشتی را انجام داد.

هم‌چنین مربیان این مرکز با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید غنچه به اجرای فعالیت‌های معرفی عنوان‌های هفته سلامت، گفتگو درباره موارد بهداشت فردی و خودمراقبتی و آموزش مسایل سلامتی در سنین نوجوانی پرداختند.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد هم به این مناسبت فعالیت کارگاه ساخت طرح تصویری با محتوای پیام‌های بهداشتی و دورهمی صبحانه سالم را با حضور 50 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی دخترانه زینب کبری(س) انجام داد.

هم‌چنین مربی مسوول این مرکز با برگزاری نشست «غنی سازی اوقات فراغت» با حضور مسوولان این بخش از جمله امام جمعه، بخشدار، شهردار و دیگر مدیران ضیاآباد با معرفی بیشتر فعالیت‌های کانون در حوزه پربارسازی اوقات فراغت خواستار همراهی و پشتیبانی بیشتر از کانون در این بخش شد.

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی هم فعالیت معرفی شخصیت و آثار این شاعر بلندآوازه ایرانی در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =