کد خبر: 314549
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
بازدید 179
دهه نودی‌ها  آزادسازی خرمشهر را روایت می‌کنند

جمعی از اعضای دهه نودی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز با حضور در کتابخانه سیار کانون و مناطق اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی شهر کرج قصه‌هایی از حماسه‌ی غرور آفرین خرمشهر را روایت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مهری فلاح، با اعلام این خبر افزود جمعی از کودکان دهه ۹۰  استان که از اعضای انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان هستند به همراه کتابخانه سیار با حضور در مناطق کم برخوردار در جمع کودکان هر محله،  قصه‌هایی از آزادسازی غرور آفرین خرمشهر را روایت خواهند کرد.

سرپرست کانون البرز افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در راستای ماموریت سازمانی خود مبنی بر توجه به مناطق محروم و رعایت عدالت فرهنگی  و مشارکت با قرارگاه اجتماعی استانداری در طرح تحول و توانمندسازی مناطق کم برخوردار مشارکت کرده و به کودکان و نوجوانان این مناطق خدمت رسانی می کند.

این مقام مسوول  نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معرفی آثار و ارزش‌های آن با شیوه‌های جذاب به نسل جدید و اجرای  عدالت فرهنگی در قالب فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را  از اهداف این ویژه برنامه عنوان کرد.

فلاح همچنین ادامه داد بر اساس سخنان مشاور فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز،  قرارگاه اجتماعی  رزمایش جهاد امیدآفرینی را  از سوم لغایت سیزدهم خردادماه، در سه حوزه امنیت ، سامان و رشد در محله های حاشیه نشین و کم برخوردار استان البرز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اجتماعی و با همکاری سپاه امام حسن مجتبی(ع) و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد کرد.
گفتنی است خط ۴ حصار، حصارک پایین، آق تپه، ذاق تپه، مسکن مهر ماهدشت و نظرآباد، جعفر آباد، روستای آدران، پیک، اهری، حاشیه گلسار، شهرک صدرا و پردسر طالقان سیزده منطقه‌ای هستند که رزمایش جهاد امید آفرینی در آن‌ها اجرا خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =