دومین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی صبح روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ با سه دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، بررسی مسائل و موانع مربیان هنری استان برای شرکت در فراخوان ها، بررسی مشکلات مراکز در خصوص ثبت نام، امانت کتاب در سامانه کانون و ارائه گزارش کارگاههای تخصصی حضوری فصل بهار عناوین دستورهای این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه، تسهیل شرایط حضور عادلانه‌ی کلیه‌ی اعضا در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی را عامل انگیزشی برای مهارت افزایی و دانش‌افزایی مربیان و اعضا عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران افزود: جلب رضایت خانواده‌ها با اجرای کیفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از اولویت‌های کانون آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود و در نیازسنجی قبل از برنامه‌ریزی‌های کانون آذربایجان‌غربی همواره به عنوان یکی از آیتم‌های مهم، ملحوظ نظر ستاد استان بوده است.

در ادامه این نشست، کارشناسان و نمایندگان مراکز استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرهای خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =